Kategóriák / Termékek

Fizetés, szállítás

 

Fizetési lehetőségek: 

► utánvételes fizetés készpénzben (a GLS futárnál átvételkor)
► utánvételes fizetés bankkártyával (a GLS futárnál átvételkor, illetve FoxPost termináloknál)
► CIB online bankkártyás fizetés  (bővebb ismertető lejjebb)
► SimplePay online bankkártyás fizetés (bővebb ismertető lejjebb)
► banki átutalás (az utaláshoz szükséges adatokat a rendelés visszaigazolásában fogod megkapni, ha ezt a fizetési módot választod)
► fizetés a márkaboltban (a rendelésed a márkaboltban tudod kifizetni készpénzben vagy bankkártyával)



 

Webáruházunk a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A Webáruház a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a Webáruház nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a Webáruház oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást. 

A vásárolt áru/szolgáltatás ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján. Kérjük, olvassa el részletes tájékoztatónkat! 
 

Üdvözöljük a CIB Bank biztonságos, internetes fizetési megoldásával működő Webáruházunkban! 

Az alábbiakban röviden ismertetjük, hogy miképp intézheti biztonságos módon vásárlását. 

Mire figyeljen a vásárláskor? 

  • Olvassa el Webáruházunk ismertetőjét, a vásárlás kondícióit és a kiszállítás és a fizetés feltételeit! 
  • Tanulmányozza át a Webáruház biztonsági feltételeit, hiszen ezzel garantálják az Ön adatainak biztonságát! 
  • Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatos adatait! 
  • Tartsa nyilván a fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adatait! (tranzakció azonosító, engedélyszám) 
  • Biztosítsa, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá. 
  • Használjon olyan böngészőt, amely támogatja az SSL titkosításhoz szükséges opciót! 

 

A biztonságról 

Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Banknak a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek. 

Elfogadott kártyák 

A CIB Bank internetes fizetési rendszere a Mastercard/Maestro, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé. 

Fizetés lépései 

  1. Ön a Webáruház oldalán választja ki az árut/szolgáltatás melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni. 
  2. Ezt követően Ön átkerül a CIB Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie. 
  3. A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót 
  4. A fizeté st követően Ön visszatér a Webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást. 

A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a CIB Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével. 

Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a Webáruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül. 

Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával. 

Kérdések és válaszok rovat

A kártyás fizetéssel kapcsolatos leggyakoribb kérdéseket az alábbi linken keresztül tudja megtekinteni: LINK


 

OTP SIMPLEPAY BANKKÁRTYÁS FIZETÉSI FOLYAMAT

Vásárlás során a SimplePay felületén fizetheted ki a rendelésed.  A fizetés közvetlenül az OTP Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán. Az internetes áruház a kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

Az online fizetésre kétféleképpen van lehetőség

SimplePay online fizetési megoldások

SimplePay mobilalkalmazás


SIMPLEPAY ONLINE FIZETÉSI MEGOLDÁSOK

A Simple fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatásainál kínált eljárással: internetes fizetés közben a SimplePay opciót választva, majd a bankkártya adatokat megadva juthatsz el a termék vételárának kifizetéséig. A felhasználó kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a SimplePay folyamatosan figyeli a tranzakciókat, így garantálva az online fizetési folyamat biztonságát.

Melyek a tranzakció lépései?

  • A „Rendelés leadása” gombra kattintva átkerülsz a SimplePay fizetési oldalára, ahol a bankkártya adataid megadásával elindul a tranzakció.
  • A kártyaadatok megadását követően kérünk, ellenőrizd az adatok helyességét.
  • A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
  • A fizetés eredményéről e-mail útján is értesítést kapsz, valamint visszairányítanak az oldalunkra.

Az alábbi bankkártya adatokra lesz szükséged:

  • Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)
  • Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
  • Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Amennyiben a kártyádon nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt hagyd üresen!)

SIMPLEPAY MOBILALKALMAZÁS

A Simple mobilalkalmazás letölthető az okostelefonokra, ingyenesen. A mobilvásárlás során az alkalmazásban bármely bank által kibocsátott MasterCard, Maestro, VISA és AMEX típusú kártyával lehet fizetni a szolgáltatásokért. A későbbi gyors vásárlások érdekében a bankkártya elmenthető.

Hogyan használhatod?

Simple fiókkal még nem rendelkező felhasználó esetén, az alábbiak szerint regisztrálhatsz:

  • Add meg a bankkártyád adatait, amivel fizetni szeretnél.
  • Pipáld ki a „Regisztrálok…” mezőt.
  • Hozd létre Simple fiókodat Facebook vagy Google fiókkal, vagy email cím megadásával.
  • A regisztrációhoz és fizetéshez Simple jelszó beállítása szükséges, amellyel a későbbiekben is beléphetsz majd a Simple fiókodba.
  • Erősítsd meg Simple fiók regisztrációdat a megadott email címre kiküldött levélben. Amennyiben Facebook vagy Google fiókkal regisztrálsz, úgy a Facebook vagy Google profilodhoz tartozó e-mail címre kapod meg a megerősítő levelet.

Simple fiókkal rendelkező felhasználó esetén:

  • Válaszd, ki a “Simpleben rögzített bankkártyával fizetek” opciót.
  • Jelentkezz be a Simple fiókodba a hozzákapcsolt Facebook vagy Google fiókoddal, vagy a regisztrált email címeddel.
  • Válaszd ki a már korábban elmentett bankkártyádat, vagy rögzíts egy új kártyát, amellyel fizetni szeretnél.
  • Add meg Simple jelszavad és nyomj a “Fizetek” gombra. Amennyiben Facebook vagy Google
  • fiókkal regisztráltál, és nem állítottál még be korábban jelszót, a www.simple.hu oldalon vagy a Simple alkalmazásban tudod ezt megtenni.

                   


GLS Házhozszállítás

GLS - Házhozszállítás - GLS - CsomagPont (szállítási idő: 1-2 munkanap)

A házhozszállítás választása esetén a szállítás háztól házig történik, gyors, pontos, kényelmes. A csomag feladásáról, érkezéséről e-mail és sms értesítést is küld a szolgáltató. A kínált szolgáltatás zökkenőmentes biztosításához szállítási cím pontos megadását kérjük, valamint értesítésekhez e-mail cím és mobilszám megadását. A csomag feladásakor, a szolgáltató rendszeréből e-mail elő értesítést küld a csomag érkezésének várható időpontjáról, csomagszámmal, utánvét összegével, weboldal elérhetőséggel, jelszóval ahol akár a kiszállítás időpontja is módosítható.

A kézbesítés napjának reggelén újabb értesítést küld a szolgáltató a csomag várható kézbesítésének 3 órás időintervallum meghatározásával, valamint a futár elérhetőségével, amenyiben szükséges a futárral lehet egyeztetni a kisszállításra vonatkozóan ezen túl az ügyfélszolgálat elérhetőségével és egy webcímmel ahol a csomag aktuális státusza lekövethető.

Mikor remek választás a házhozszállítás?

A házhozszállítás a legjobb választás, ha legrövidebb időn belül szeretnéd megkapni a csomagod, ha othonodban, munkahelyeden vagy éppen aktuális tartózkodási helyeden szeretnéd átvenni a csomagod.

GLS CsomagPontok (szállítási idő: 1-2 munkanap)

A GLS CsomagPontok csomagfeladó és átvevő helyek. Különböző üzletekben működnek (bolt a boltban rendszerben), ahol gyorsan intézheted a csomaggal kapcsolatos ügyeidet. Magyarországon több mint 550 GLS CsomagPont van, ahol csomagokat tudsz átvenni, feladni. A leggyakoribb nyitva tartási idő hétköznapokon 10.00 és 18.00 óra között, de számos üzlet ennél hosszabb nyitva tartási időben várja a vásárlókat.

Részletes tájékoztatás az egyes boltok nyitvatartásáról a csomagpont keresőben!

A csomag érvényes személyi okmánnyal vehető át. A csomagátvételhez a csomagszámot is szükséges megadni. Érthetően biztonsági okokból a csomagot kizárólag érvényes személyi okmányokkal lehet át venni a csomagszám ismeretében, kérlek ennek tudatában küld el megbízottadat vagy menj el személyesen csomagodért. Ha váratlan okból nem tudod átvenni a csomagot a megadott szállítási címen, akár csomagpontra is irányíthatod!

GLS szállítási díjak

Házhozszállítás esetén

 0 Ft - 15 000 Ft

1.890 Ft

 15 001 Ft-tól

0 Ft

GLS csomagpontra történő szállítás esetén

 0 Ft - 15 000 Ft

1.390 Ft

 15 001 Ft-tól

0 Ft

 


Mi az a Foxpost?
A FOXPOST egy egyszerű, rugalmas, érintkezésmentes és környezettudatos csomagátvételi és -küldési mód.

Kérd megrendelésed bármely FOXPOST csomagautomatába és nem kell egész nap a futárra várnod. Az országos, folyamatosan bővülő csomagautomata-hálózat automatái könnyen hozzáférhetőek az ország számos pontján, hol beltérben, hol kültéren, és reggeltől estig elérhetőek. Amint megérkezik a csomagod, a FOXPOST sms-ben küld értesítőt és egy egyedi kódot, mellyel 3 napig átveheted. Fontos: az automatáknál csak bankkártyával tudsz fizetni.

FoxPost szállítási díjak

 0 Ft - 15 000 Ft

890 Ft

 15 001 Ft-tól

0 Ft

 

A csomagméretekről és súlyhatárról a Foxpost oldalán tájékozódhatsz: https://foxpost.hu/
 


Akár 1 munkanap alatt átveheted!

Miután átadtuk a FOXPOST-nak a csomagot, ők 1 munkanap alatt kiszállítják az automatába.

 

Kövesd nyomon csomagod útját! 

Írd be az e-mail-ben érkezett csomagszámod és máris megtudhatod merre jár! » https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/

 

Visszaküldés
Csomagodat az átvételtől számított 14 napig a webshop kondíciói szerint visszaküldheted FOXPOST automatán keresztül (amennyiben a terméket eredetileg is FOXPOST automatán vetted át). Ezt bármelyik FOXPOST automatánál egyszerűen megteheted az egyedi csomagátvételi kód újbóli megadásával.


Hol találod? 

Az országos hálózat folyamatosan bővül! Ez a megoldás tökéletes kényelmet biztosít, hiszen nincs több sorban állás, adminisztráció és várakozás. Keresd meg a hozzád legközelebb eső automatát! 

FOXPOST csomagautomaták listája » https://foxpost.hu/csomagautomatak

 


Házhozszállítás az MPL futárszolgálattal (szállítási idő: 2-3 munkanap)

  • A kézbesítést kérheted lakcímre, vagy akár munkahelyre. 

  • Csomagod útját MPL nyomkövetési szolgáltatással ellenőrizheted.

  • Kétszeri kézbesítési kísérlet. Első sikertelen kézbesítést követően a kézbesítő telefonon egyeztet a címzettel a második kézbesítési kísérlet időpontjáról és helyéről, vagy kérheti küldeményének postai szolgáltatóhelyen történő átvételét. 

 

PostaPontokra történő kiszállítás (szállítási idő: 2-3 munkanap)

Postán maradó csomag

  • Az ország legkiterjedtebb hálózata. Válassz egy postát, amely útba esik!

  • SMS-ben vagy e-mailben értesítünk a csomagod érkezéséről.

  • A csomagod átvételét összekötheted más postai ügyek intézésével.

  • 5 munkanapos őrzési időt vállalunk, ez időn belül akkor mész érte, amikor akarsz.

  • A küldemények maximális tömege 20 kg.

MOL kúton / COOP üzletben történő átvétel

  • A legtöbb MOL benzinkúton található PostaPonton éjjel-nappal, a nap 24 órájában átveheted csomagod Itt megnézheted, hogy neked melyik estik útba.

  • A COOP üzletekben található PostaPontokon a nyitva tartási időben átveheted csomagod. Itt megnézheted, hogy neked melyik estik útba.

  • SMS-ben vagy e-mailben – ahogy Te szeretnéd – értesítünk a küldemény érkezéséről.

  • 5 munkanapos őrzési időt vállalunk, ez időn belül akkor mész érte, amikor akarsz.

  • A csomagod maximális tömege 20 kg.

Csomagautomatából történő átvétel

  • Országosan 47 helyen, a nap 24 órájában elérhető. Nézd meg a, térképen!

  • Csomagautomaták többségét bevásárlóközpontok parkolóiban, forgalmas helyeken helyeztük el, ahol egyébként is megfordulsz.

  • Nincs várakozás, rendelésed bármikor egyszerűen és gyorsan hozzáférhető.

  • SMS-ben vagy e-mailben – ahogy Te szeretnéd – értesítünk a küldemény érkezéséről.

  • A csomagod maximális tömege 20 kg.

  • További információk: https://www.posta.hu/csomagautomata 


MPL szállítási díjak

Házhozszállítás esetén

 0 Ft - 15 000 Ft

1.290 Ft

 15 001 Ft-tól

0 Ft

PostaPontokra történő szállítás esetén

 0 Ft - 15 000 Ft

990 Ft

 15 001 Ft-tól

0 Ft